No products in the cart.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات مجموعه نشر درسا و لیوسا.
ورود کاربران به وب‏‌سایت این انتشارات هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این مجموعه نشر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات انتشارات درسا و لیوسا اقدام کند.
همچنین از آنجا که این مجموعه نشر وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده
محصولات ارایه شده در وب‌سایت که شامل کتاب­هایی در ژانرهای مختلف است ( غیر از دانشگاهی ) توسط انتشارات درسا و لیوسا و یا ساید نشرهای معتبر دیگه منتشر شده اند و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده اند.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده انتشارات درسا و لیوسا است.
–در صورت درخواست خریدار در قسمت توضیحات، فاکتور خرید به همراه سفارش توسط فروشنده ارسال می‌شود.
– سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 48 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 48 تا 72 ساعت زمان خواهند برد. و کلیه سفارشات توسط پست پیشتاز ارسال خواهند شد. و یا برای مشتریانی که در محدوده دفتر نشر یا مسیرهای تردد همکاران باشند، با اطلاع و هماهنگی قبلی، با پیک موتوری در همان روز ( بدون پرداخت هزینه اضافه ) ارسال می گردد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و انتشارات درسا و لیوسا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات انتشارات درسا و انتشارات لیوسا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به این انتشارات ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که این مجموعه نشر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد انتشارات درسا و لیوسا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
همچنین ممکن است این انتشارات برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
مجموعه نشرهای درسا و لیوسا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
انتشارات درسا و لیوسا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت انتشارات لیوسا و درسا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس، از طریق هر یک از خدمات مجموعه نشر درسا و لیوسا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مجموعه نشر درسا و لیوسا جزئی از دارایی های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار این انتشارات است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت انتشارات درسا ولیوسا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای انتشارات درسا و لیوسا محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات انتشارات درسا و انتشارات لیوسا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. انتشارات درسا و انتشارات لیوسا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
انتشارات درسا و لیوسا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در این وب سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای انتشارات درسا و لیوسا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. که این امر با اطلاع قبلی مشتری توسط انتشارات صورت می پذیرد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت انتشارات درسا و لیوسا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای این مجموعه نشر محفوظ است و انتشارات در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت درسابوک می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل توسط اداره پست نخواهد بود.
– نحوه ی پرداخت سفارشات به صورت آنلاین و موقع ثبت سفارش صورت می گیرد و در صورت پرداخت موفقیت آمیز، به طور خودکار کد پیگیری برای مشتری نمایش داده می شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
انتشارات درسا و لیوسا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و انتشارات درسا و لیوسا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. این امر با هماهنگی و پیگیری انتشارات و مشتری صورت می پذیرد. و انتشارات درسا و لیوسا پیگیر خواهد بود.